Elibanoo

الی بانو وبلاگیه که من میخوام از زندگی خودم و اتفاقات روزمره خاطرات گذشته و حتی دلنوشته هایی که به قلم خودم هست رو بزارم ممنون میشم که با نظرات خوبتون دلگرمم کنید .

Elibanoo

الی بانو وبلاگیه که من میخوام از زندگی خودم و اتفاقات روزمره خاطرات گذشته و حتی دلنوشته هایی که به قلم خودم هست رو بزارم ممنون میشم که با نظرات خوبتون دلگرمم کنید .

سهراب قایقت جا دارد ....

دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۵ ب.ظ

و عشق ، تنها عشق ؛
تو را به گرمی یک سیب می‌کند مانوس 
و عشق ، تنها عشق ؛
مرا به وسعت اندوه زندگی‌ها برد 
مرا رساند به امکان یک پرنده شدن ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۹
الهام علی اصغری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی